czwartek, 14 sierpnia 2014

Golden Rose Color Expert 19 intensywny róż ♥


Jako że spodobał mi się odcień 57 postanowiłam pójść nieco dalej i wybrałam bardziej nasycony i bardziej intensywny kolor - nr 19. Bardzo spodobały mi się takie odcienie różu i moja kolekcja stale się powiększa.. :)
  









Zdjęcia z fleszem troszkę lepiej pokazują nasycenie koloru.

 
 
Trwałość:
Tradycyjnie - u mnie z reguły każdy lakier długo się trzyma, ok tygodnia co najmniej. Więc ciężko mi obiektywnie stwierdzić.
 
Jakość:
Lakier jest również dość mocno na pigmentowany i nawet już jedna gruba warstwa ładnie kryje. Ja jednak położyłam dwie cieńsze warstwy :) Jedynie - ta seria już chyba tak ma, lakier ten jest ciut za gęsty, ale porządne wymieszanie co pomalowane 2-3 paznokcie rozwiązuje ten problem. Schnie nie najszybciej ale w sumie nawet razu nie sprawdziłam jak długo ponieważ po 2-3 minutach już się niecierpliwię i nakładam Top Coat (tym razem Seche Vite - cudo!!)
 
Pędzelek:
Tradycyjnie jak w tej serii - genialny, płaski, szeroki, wygodny :)
 
Cena:
4,50 zł w osiedlowej drogerii, zaś na wysepkach 5,90zł
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz