niedziela, 17 sierpnia 2014

Duet Golden Rose Color Expert 22 + 50 pastelowy mleczny pomarańcz + mięta ♥


Tym razem postanowiłam połączyć dwa odcienie - pastelowy mleczny pomarańcz i miętę.  Nr 50 czyli mięta jest ciut jaśniejsza od Rich Color nr 44 ale identyczna jak nr 65! Połączenie tych o to dwóch kolorów prezentuje się następująco:
  



mój ulubieniec Seche Vite :)



 
 
 
Trwałość:
Tradycyjnie - u mnie z reguły każdy lakier długo się trzyma, ok tygodnia co najmniej. Więc ciężko mi obiektywnie stwierdzić.
 
Jakość:
Tradycyjnie, gęstawe, mocno kryjące, wystarczy jedna warstwa - ale maluje dwie cieńsze. Pokrywam Seche Vite i trzyma się bardzo długo, prędzej zmywam bo mam ochotę na inny kolor niż dlatego, że odpryskuje :)
 
Pędzelek:
Tradycyjnie jak w tej serii - genialny, płaski, szeroki, wygodny :)
 
Cena:
4,50 zł w osiedlowej drogerii, zaś na wysepkach 5,90zł
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz