sobota, 16 sierpnia 2014

Golden Rose Color Expert 47 pastelowy chabrowy ♥


Uwielbiam odcienie niebieskiego. Zatem skoro pojawiła się seria Color Expert, którą uwielbiam, musiałam wśród dostępnych aż tylu odcieni znaleźć godnego następcę cudnego chabrowego odcienia Bell... I długo szukać nie musiałam, wybór padł na niebieskie odcienie 43, 47 i 51. Jednak 43 jest nieco jaśniejszy, bardziej przypomina kolor nieba, 51 jest ciemny i intensywny zaś 47 to idealny pastelowy odcień chabrowego ♥ Same zobaczcie:  
  


 
 
 
Zdjęcia z fleszem troszkę za bardzo pokazują nasycenie koloru
 








 
 
 
Trwałość:
Tradycyjnie - u mnie z reguły każdy lakier długo się trzyma, ok tygodnia co najmniej. Więc ciężko mi obiektywnie stwierdzić.
 
Jakość:
Lakier jest również dość mocno na pigmentowany i nawet już jedna gruba warstwa ładnie kryje. Ja jednak położyłam tradycyjnie dwie cieńsze warstwy :) Ponieważ jak już pisałam seria ta jest ogólnie nieco gęściejsza, musiałam częściej go mieszać, ale i tak chyba ten odcień najłatwiej mi się rozprowadzało :) Tradycyjnie już na wierzch poszła jedna warstwa świetnego Seche Vite. 
 
Pędzelek:
Tradycyjnie jak w tej serii - genialny, płaski, szeroki, wygodny :)
 
Cena:
4,50 zł w osiedlowej drogerii, zaś na wysepkach 5,90zł
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz