poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Golden Rose Rich Color 44 miętowy ♥


Nigdy nie nosiłam kolorów zielonych a tym bardziej miętowego, jakoś myślałam, że ten kolor nie jest dla mnie... Ale w przypływie ochoty uzupełniłam swoją pokaźna kolekcję lakierów o wiele nietypowych dla mnie odcieni a w tym również o ten jak się później okazało, cudowny miętusek ^^
Po za tym uwielbiam serię Rich Color oraz Color Expert, cudeńka, z chęcią bym wykupiła całą gamę kolorystyczną :)
 
Sami zobaczcie jaki cudowny odcień mięty zagościł na moich paznokciach:
 




 
 
 
Zdjęcia z fleszem dużo lepiej oddają ten cudowny kolor:
 
 





 
 
Trwałość:
U mnie z reguły każdy lakier długo się trzyma, ok tygodnia co najmniej. Więc ciężko mi obiektywnie stwierdzić.
 
Jakość:
Lakier jest dość mocno na pigmentowany, choć, że mam wrażenie że seria Color Expert jest jeszcze bardziej... ale i tak już jedna gruba warstwa ładnie kryje. Ja jednak położyłam trzy cieńsze warstwy :) Jedyne co mi nieco przeszkadzało to konsystencja, może akurat trafiłam na jakiś już wcześniej otwarty egzemplarz, bo od pierwszego użycia był dość gęsty i pierwszą warstwę położyłam normalną zaś aby położyć następne musiałam lakier rozcieńczyć i wtedy już było w porządku + oczywiście na wierzch wysuszacz bo myślałam, że nigdy sam nie wyschnie (używam Sally Hansen Insta-Dri)
 
Pędzelek:
Tradycyjnie jak w tej serii - genialny, płaski, szeroki, wygodny :)
 
Cena:
6,90zł zaś w osiedlowej drogerii seria Rich Color czasem kosztuje 5,90 :)
 
A Wy co o nim sądzicie? Czyż nie jest cudowny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz