wtorek, 16 lipca 2013

Początki bywają trudne... :)


No tak, od czegoś trzeba zacząć.. :)

Uzależniłam się od czytania blogów prawie 2 lata temu, a dopiero teraz postanowiłam założyć swój. Myślę, że to dobry moment, bo przerobiłam już dziesiątki różnych kosmetyków i specyfików tylko po to by odzyskać swoje piękne, długie, cudowne włosy, który nie wiedzieć czemu ścięłam na... boba.. Eh no cóż, każda z nas pewno przechodziła włosowy kryzys a ja powoli z niego wychodzę.. :)

Po drodze, trafiłam na wiele blogów prowadzonych przez cudowne osoby, które mnie zainspirowały i zaraziły pasją :) Ale z czasem jedynie na pielęgnacji włosów to się nie skończyło, doszło multum innych produktów, które powoli sobie testowałam (czy to do paznokci, cery, skóry, rzęs etc. etc. etc... :P ). Więc, będzie o czym pisać i mam nadzieję, że dzięki moim doświadczeniom i sugestiom komuś moje rady się przydadzą :)

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz