niedziela, 4 stycznia 2015

Sylwestrowo - karnawałowo - Golden Rose Galaxy 17 + 20

Na sylwestra postanowiłam zaszaleć i na paznokciach pojawił się błysk. Zakupiłam na wysepce odcień 20 jednak dowiedziałam się, że 17 już jest niedostępna. Ponieważ niesamowicie mi się spodobała na wzorniku uznałam, że muszę ją mieć. Na aukcji udało mi się ją zakupić na szczęście za niewiele drożej i na następny dzień była już u mnie :)

Odcień 17 - srebrno-złoty, po prostu cudowny. Wygląda niczym biżuteria na paznokciach, nic dodać nic ująć.

Odcień 20 - piaskowa czerń z drobinkami złota i srebra, pięknie się mieni i efektywnie uzupełnia się z jaśniejszym kolegą.

Tak o to ten duet prezentuje się na paznokciach:




Trwałość:
Całkiem przyzwoicie, szybciej zmyłam niż zdążył mi odprysnąć.

Jakość:
Gęsta, specyficzna konsystencja, pierwszy raz malowałam paznokcie lakierem tego typu. Jednak aplikacja dość wygodna i wystarczy nawet jedna warstwa do pełnego krycia.

Pędzelek:
Tradycyjnie jak w tej serii - genialny, płaski, szeroki, wygodny :)

Cena:
na wysepce w promocji ok 8 zł, na aukcji ok 12 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz